ימי הולדת בחוות צהלה

רכיבה על סוסים, אפיית פיתות בטאבון, יצירה יחודית

יום הולדת זו סיבה למסיבה, ואצלנו בחווה זו חגיגה כפולה! במקום להזמין שוב ליצן, קוסם, ג’ימבורי, או מתנפחים לילדים.. הרשו לנו להציג בפניכם יום הולדת מקורית בסגנון המערב הפרוע בחוות צהלה. כחלק מהחגיגה המשתתפים ייהנו מרכיבה על סוסים במגרש המרכזי של החווה, וילד יום ההולדת יוכל להציג בפני חבריו את יכולות הרכיבה שלו כמופע פתיחה. פעילויות נוספות שאנו משלבים: אפית פיתות על טבון, המשתתפים יכינו בעצמם פיתה טעימה, חוויה טעימה במיוחד, ויקנחו עם לאבנה, זעתר או שוקולד (ניתן לשדרג עם כיבוד נוסף…) בנוסף הילדים ייהנו מפעילות קבוצתית O.D.T הכוללת משחקים קבוצתיים כיפיים, תחרויות מהנות, עמדת ירי בחץ וקשת, והכל כדי להרים את האווירה לשמיים!

את ימי ההולדת ניתן לתאם עם צוות המשרד שלנו בטלפון 055-6626773

אנו מבטיחים לכם ולמשתתפים חוויה מהנה וייחודית

חגיגה קסומה

הגילאים המומלצים לחגוג יום הולדת בחווה הם מגיל 6 ועד 120, תתפלאו לדעת.. אך ארגון יום הולדת 60 הוא הזדמנות נפלאה להזמין את כל המשפחה המורחבת למפגש מהנה בחווה קסומה עם נוף מהמם, וכשאתם תשבו לשיחת חולין עם הדודים, ילדיכם ייהנו משלל פעילויות ואטרקציות עם צוות המדריכים המקצועיים שלנו.

ימי הולדת קונספט

ניתן לשלב ימי הולדת קונספט לפי נושאים: המערב הפרוע, הישרדות, יום הולדת נסיכות, ועוד… יום הולדת זה אירוע מרגש שזוכרים אותו לכל החיים ואתם מוזמנים לחגוג במזל טוב את הרגעים הקסומים בחווה שלנו עם החברים והחברות, משפחה וידידים ולדהור אל הפסגות שלכם איתנו.

התאמה אישית

מסיבת יום הולדת דורשת הכנה והתאמה של התוכן והפעילויות לאופי המשתתפים, ולכן אנו בחוות צהלה נפגש יחד אתכם לפגישת הכנה מדוקדקת שתכלול את כל המרכיבים הדרושים כדי להפיק עבורכם את האירוע המושלם, טקס עוגת יום ההולדת, הזמנת פיצות/כיבוד נוסף לילדים, מספר הפעילויות ורמות הקושי, וארגון המקום לשביעות רצונכם.

יום הולדת יש רק פעם בשנה, בואו לחגוג איתנו! 055-6626773

או השאירו פרטים ונחזור אליכם