ימי גיבוש וימי כיף לקבוצות

פעילויות מגבשות ומעצימות לצוות בחוות צהלה

אז אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לקחת פסק זמן מהשגרה ה”אפורה” שלנו, ולצאת יחד עם כל החבר’ה ליום גיבוש וכיף בטבע, הגעתם למקום הנכון.. תנו לדימיון לקחת אתכם, וגם לנו ….

אנו בחוות צהלה מפיקים ימי גיבוש וימי כיף לקבוצות עם חוויה וערך ייחודיים.  כחלק מהיום המשתתפים ייהנו משלל פעילויות כיפיות ומעצימות לצוות, יחד יצברו כוחות ואנרגיה מחודשת, ויכירו טוב יותר את חבריהם לקבוצה.

להזמנת יום גיבוש מנצח התקשרו  055-6626773

מגוון הפעילויות שלנו

סדנת תקשורת ייחודית

בין מגוון הפעילויות שלנו תוכלו למצוא: סדנת תקשורת ועבודת צוות ייחודית: “סוסים ומקשיבים”, בה יתנסו המשתתפים במשימות קבוצתיות מאתגרות ומהנות במיוחד. לא נשכח כמובן לדאוג שהפעילות תהיה על בטן מלאה ? אנו ניתן לכם את האפשרות לשלב ארוחות בוקר וצהריים איכותיות וקבלות פנים מפנקות במגוון תפריטים.

פעיולויות בחווה

סדנאות O.D.T , מטווח ירי בחץ וקשת, טיולים רגליים בפארק קנדה, טיולי טרקטורונים ורייזרים, משחקי ירי בכדורי צבע “פיינטבול”, ובעצם כל מה שרק עולה לכם לראש… יום גיבוש מוצלח דורש קודם הצבת מטרות, ולאחר מכן תכנון והתאמה של התוכן לאופי הקבוצה, אנו נדאג להרכיב עבורכם את היום המושלם שישאיר טעם של עוד.

התאמה אישית

כחלק מהניסיון שלנו בהפקת ימי גיבוש לקבוצות, הרכבנו חבילות אטרקטיביות לימי כיף וגיבוש הכוללות מספר פעילויות ואטרקציות יחד עם הסעדה ברמה גבוהה. החווה ממוקמת בליבו של עמק אילון בין כרמים ושדות, לוקיישן מושלם לאירוע מעוצב עם הנוף הטבעי הכי יפה שתוכלו לדמיין, עליו נוכל להוסיף עיצוב לפי אירוע ולפי דרישה מיוחדת.

פנו אלינו עוד היום וקבלו הצעה משתלמת במיוחד 055-6626773

או השאירו פרטים ונחזור אליכם